čtvrtek 10. července 2014

Učitel

Potkal jsem svého učitele v plavecké hale. Bylo to dva roky potom co jsem z té školy odešel. Nikoho jsem ty dva roky neviděl, nepotkal a ani na nikoho nemyslel a najednou v plavecké hale vidím jeho. Trošku zestárnul ale v jeho případně spíš dospěl a víc zmužněl - ale práce učitele mu přidala pár, ale opravdu jen pár šedých vlásků sem tam na té jeho husté kštici. Vypadal moc sexy. 

Přišel k bazénu a vlezl si do něj. Prohlížel jsem si ty jeho svaly, když krůček za krůčkem kráčel po schůdkách do vody. Žádné velké břišní svaly, ale něco málo tam bylo a trochu rýsovaná prsa. Tělo měl bez jediného chloupku, ale na tváři měl jemné (asi dvou denní) vousy, které mu zatraceně slušely. 

Párkrát si zaplaval sem a tam a pak odešel. Věděl jsem kam jde - do sauny. Okamžitě jsem se sebral a následoval ho. Do sauny jsem přišel před ním a mohl si sednou až nahoru, kde jak jsem doufal mě v páře nepozná. Jenže sauna nebyla prázdná (což jsem ani nedoufal, ale tak plnou jsem jí nečekal), až najednou mi v penisu začalo hučet. A ačkoliv jsem se soustředil jak jsem chtěl na asexuální věci nešlo to zadržet. Ještě než by mohlo být něco poznat okamžitě jsem vylétl ze sauny a rychle pryč na toalety, kam sem přiběhl už s pořádným klackem trčícím mezi mýma nohama. 

No a samozřejmě kdo tam nestál? U pisoáru s ptákem venku stál můj bývalí učitel. Podíval se na mě (protože lidé se prostě podívají, když se dveře velkou rychlostí otevřou), a koukal na to jak mi mezi nohama stojí mrakodrap. Celý vyřízený jsem si stoupl k umyvadlu a čekal až mé vzrušení pomine. Ani jsem si zprvu nevšiml, že tam někdo stojí. Pak přišel k umyvadlu umýt si ruce a řekl, "Klid to se v sauně stává." Podíval jsem se na něj a on dodal, "I mě. Ale mám malého takže to tam nikdy není vidět."

"Zas tak malého určitě nemáte." Řekl jsem, ani nevím co bych tím sledoval i kdybych to řekl vědomě, a on se podíval dolů na svůj penis, řekl, "Že ne?" A vytáhl ho z koupacích šortek. Opravdu byl jeho penis menší, ale ne až tak moc. Tedy víc, ale ne tak, že by si člověk nevšiml, když by mu stál.

V tom jsem někde sebral odvahu a vytáhl své péro ze svých plavek. "Mohu?" zeptal se a sáhl mi na něj , vzal si ho do dlaně a jemně ho mnul v dlani. Já si zas sáhl na jeho penis. Stáhl jsem mu předkožku jak on mě, promnul mu v dlani žalud jako on mě a pak jsem si klekl a strčil si ho do pusy. Odtáhl se a řekl, že tady ne.
Vlezli jsme si do kabinky. Sedl jsem si na prkénko zavřeného záchodu on si stoupl přede mě a já začal kouřit. Lízal jsem ho ve své puse, jazykem kroužil dokola a dokola, on se občas natáhl rukou pro můj penis a sem tam ho promnul. Zanedlouho jsem na jazyku cítil vodičku a bylo mi jasné co následuje. 

Chtěl se ode mě odtáhnout, ale já ho nepustil a spršku bílého semene jsem si vychutnal na svém jazyku. Setřel si pot z čela, podíval jak jsem vše spolkl a řekl, "Teď ty." Musím říct, že mi jeho sperma moc chutnalo, ať jedli či pil cokoliv bylo jeho sperma perfektní - jemně kyselé a hořké a přitom sladké a chutné. Klekl si přede mnou, začal mi ho honit, jen jednou se mě dotkl na žaludu špičkou jazyka (aby věděl jaké to asi je) a honil mě. Občas mě pevně chytl, tlakem mačkal a když už jsem chtěl stříkat nastavil k mému žaludu svou dlaň. 

Nastříkal jsem mu do dlaně plnou dávku. K mému překvapení ochutnal mé sperma ze své dlaně - jazykem do té loužičky pomalu vjel a pak do pusy. Pomohl jsem ho otřít a chtěl jí domů. V šatně mi na sebe dal telefonní číslo, a dovolil mi si ho vyfotit - nejdřív jen hlavu k profilu čísla, ale přemluvil jsem ho i na foto penisu a těla - když už jsem ho vykouřil. Ale toto foto si nechám jen pro sebe.

(pouze ilustrační/inspirační foto k článku)

Žádné komentáře:

Okomentovat