sobota 19. dubna 2014

Druhá mušle od vedle

Jednou jsem byl v obchodním centru na toaletě, bylo to asi půl hodiny před večerním zavíráním a v tom na ty záchodky přišel i jeden pracovník centra, ale podle oblečení pracoval spíš někde vzadu ve skladu. Mohlo mu být tak něco kolem 30 až 35 - prostě jednoduše řečeno byl to sexy muž. Na tváři asi tak dvou až tří denní vousy, husté vlasy. Z pracovního tílka mu koukaly přiměřeně svalnaté ruce. Stoup si dvě mušle ode mě ale já se na něj musel koukat. Rozepnul si pásek a poklopec a vytáhl obrovského ptáka. V životě jsem většího neviděl na vlastní oči - na internetu možná, ale na vlastní oči nikoliv. Tlustý, z poloviny postavený penis mu vykoukl z hustého černého porostu z rozepnutého poklopce. Dvakrát si ho promnul, přetáhl předkožku a začal činit potřebu. Poté si všiml, že já už skončil a vlastně na něj koukám. Podíval se na mě tmavýma hlubokýma očima a měl výraz jako by chtěl říct "co je?" nebo "máš snad problém?". V tom okamžiku jsem mu jen rychle řek: "Pěknej pták." Neměl jsem to v plánu. Určitě ne.

Podíval se na mě, byly to tak dvě vteřiny ale zdálo se to jako celá hodina a jediné co jsem slyšel - nebyl můj tep i když ten byl také dost vysoký - ale jen jak jeho velký pramen naráží na mušli. "Díky." řekl. Bylo znát, že je opravdu hodně zaskočený. Dokonce se i trochu pousmál, ale jen nepatrně. Byl tak moc v šoku, že když se se ho zeptal "Mohu?" a v tom k němu přistoupil nic nenamítal. Už dokonal svou potřebu a já uchopil jeho penis, jemně ho otřepal, v tom si na něj opět sáhl, rychle jsem z něj sundal své ruce. Otřepal si ho sám a asi dvakrát promnul a nechal okapat dalších pár kapek, a poté z něj ruce opět sundal. V tom sem mu na něj sáhl znova, řekl, že mám studené ruce. Měl jsem je studené, i já to při své potřebě cítil.

Penis měl tak velký, že i když bych měl tři ruce a všemi dlaněmi ho uchopil kousek by stále koukal ven. Neudržel jsem se, sehnul se a jazykem mu olízl žalud. V tom se trochu stáhl a řekl, že to ne. Že je JEN na ženský. Tak jsem ho nechal být. A řekl ať se nezlobí. Oba jsme si umyli ruce a odešli každý po sobě.

____________________________________________

Když už tak píšu o této příhodě, napíšu také o jiné co jsem zažil. Šel jsem na záchody na jedné benzínové pumpě, také pozdě večer, když jsem se vracel domů a byl tam muž. Stál tam. Myslel jsem si, že brzy odejde, přeci jen tam byl přede mnou, ale i poté co jsem si rozepnul kalhoty stál tam. Ukázalo se, že si ho honí. Pak jsem odešel. No popravdě nebyl moc atraktivní...

Žádné komentáře:

Okomentovat