úterý 28. ledna 2014

Astronom...

Prohlížel si mě, pochybující pohled v jeho tváři, ale touha a zvědavost se kterou rozevřel své nohy aby mi umožnil přístup do jeho klína byla silnější. Klečel jsem před ním, přes chodila jsem mu stahoval kostkované trenýrky. Vyholený mezi nohama, vyholený na hrudi. Jemné polibky na u bradavek o které určitě nestál, ale dostal je.

Špičkou jazyka jsem se dotkl špičky jeho žaludu. Přes žalud měl přetaženou předkožku, ale byla tam malá škvírka, škvírka ze které jeho žalud vyčuhoval ven. Jemně jsem jazykem obkroužil po tom kousku žaludu. Aniž bych předkožku stáhl z žaludu strčil jsem si jeho penis do pusy. Chtěl jsem cítit jeho předkožku dřív než jeho žalud. Zapřel se v křesle a zaklonil hlavu.

Svými rty jsem stáhl předkožku z jeho růžového žaludu a jazykem jsem zakroužil po jeho žaludu. Pomalu. Pomalu, jednou, podruhé a potřetí. Poté jsem svou hlavu sunul níž tak aby jeho penis šel dál do hloubky mého krku.

(Koho si asi představoval? Svou přítelkyni?)

Stále jsem se opakoval, pohyby krku dolu, jazykem kolem. Měnil jsem tempo. Pomalu, rychle, jemně kolem, letmé doteky. Ale ani jeden dotek ruky. Svou rukou jsem se ho dotknout nechtěl, jen pusa, jen jazyk a rty.

Pak jsem to ucítil. První kapičky z jeho penisu.

Stále ho jedním okem pozoruji. Zapřený, hrudník se mu zvedá do rytmu hlubokých nádechů. Tiše vzdychá. Lapá po dechu.

Do pusy mi vystříkne husté horké sperma. Na jazyku mi přistávají dva, tři, pět výstřiků teplého hustého semene. Je jiné než znám. Je husté, sice to sperma nevidím ale jsem si tím jistý. Je to husté jako jogurt. Když se mi hne na jazyku cítím tu chuť. Jako ocel, jako kvásek, jak bych to mohl popsat.

Mám ve své puse jeho husté sperma. Cítím jak z něj stále vytéká. Nebrání se, jen těžce dýchá a nechá se stále kouřit. Pomalu jeho erekce odchází, ale stále je v mé puse. Jeho dvacet centimetrů se zmenšuje. Až mizí.

Ocel v mé puse z jeho spermatu. Krásek? Nevím jak bych to popsal. Ale je tak husté... tak dobré.

Polknu a cítím jak mi ta ocel, ta hustá ocel teče krkem dolů.

Olíznu jeho penis.

Žádné komentáře:

Okomentovat